Browsing Collection: My Fav Anime/Chibi Drawings!
Need some help? ^^ -Cool & Warm- for Awesomeness photo on holiday!! Chibi Toshiro-kun^_^ ~Chibi Sasuke~ ~Baby Devil~ Renji baby~Bleach~ Chibi Mio(K-ON!) Happybirthday miii ★kaneko eiza★ ★ yui ★ Happy B!rthday to BLACKB!Rd  ★ kaneko eiza ★ muuuuu??¿¿?? haha 10# Mreow! -Karen_ ibster's comp for Pinkbeach :3 Happy Birthday mystery! Princess Princess R.A.I.N for Izel Reituki Rock On! for Royalorange1 8# Chibi Centaur~

-Cool & Warm- for Awesomeness

-Cool--Warm--for-Awesomeness
663 Likes
Rate with ♥
1177 Views
101  Cmnts
165 Favs
7 Collects

Artist description:
no reference. her hair is groovy! xD yeah i was listening to a lot of fast songs, so this drawing is really hyper P: the color blending reminds me of this one artist's style OTL D:
Flash Draw   Created Aug 17, 2008   470 x 338px    Unless noted Copyright 2008 hersheys177.

More by hersheys177

When?
Happy Halloween!
Cecil
Afterglow
Sybil
Ciel Phantomhive

COMMENTS 101 Post a comment

pikadiana  Apr 03, 2011

This is like amazing!

Royalorange1  Dec 07, 2009

Award: Very original. Liked: the colors and the hair.. Tips: nope, its as good as i could hav made it! MUCH better actually!

RoDoHo  Sep 18, 2009

This Is WOW 0-0 5/5

Hikari x Hikaru  Aug 10, 2009

waaah so cute.. i so love your style in drawing and coloring..^___^

Monsoon_Girl  Jun 15, 2009

AMAZING! I LOVE YOUR ART!

lightfairy  Mar 23, 2009

She is so cool! I really want her hair! You did a great job!

Shushi_kitty  Jan 27, 2009

wow good job! i love it! 5h+++++ plz rate mine!

finvasion  Dec 04, 2008

-continueswithcommenting- lol sorry for being so late xD I was being lazy+school= not coolness xD The hair, bg, the girl, everything is so amazing! I just can't explain how lovely you and your art are (is? xD) 5 hearts!!! And tysm for the drawing!!!

soccer_girl**  Nov 19, 2008

awesome!

xXxNaRuxXx  Oct 12, 2008

wth does otl mean? anyways, this is a totally awesome pic! :) 5h+FAV

Page   1  2   3  ...  9   10  
138 online members & visitors
See who's online
Follow us on:
RateMyDrawings on FacebookRateMyDrawings on YouTube RateMyDrawings on Twitter

About RateMyDrawings Terms & Conditions Advertise on RMD Privacy Policy Donate Behavior Guide

Mixart New Media LLC. Online Art Communities
As creators of drawings, you own the rights to your own drawings. Respect copyright protected artwork.
More information in our Terms and Copyright Policy.