Paramore.

Paramore
135 Likes
Rate with ♥
247 Views
45  Cmnts
32 Favs
1 Collects

Artist description:
:D 5hrs!! dang, so yeah I didn't trace or anything. Everything is completely me drawing it. It's the first time and especially with people so please go easy... ha Anyway, The thumbnail looks like crud but oh well. :] ♥
Flash Draw   Created Jun 15, 2008   470 x 338px    Unless noted Copyright 2008 *Kitty14*.

More by *Kitty14*

That Nightmare (Chapt 93)
That Nightmare (Chapt 92)
That Nightmare (Chapt 91)
Green Arrow
That Nightmare (Chapt 90)
Tangled- Repunzel

Collections with this Drawing

COMMENTS 45 Post a comment

*Kitty14*  Jan 23, 2012

Hahaha thanks. Yeah this one was a crazy one to pull off. Although I wish It could have been way more cleaner. Oh well was a long time ago haha

PainfulRemedy  Jan 22, 2012

It looks awesome! xD Dumb thumbnail doesn't know who it is messing with lol. :p I am amed at how you drew all of the people and especially the words in the background- just wow. :D I adore the colors scheme and details here. :) 5/5 hearts and faves.

Emiily  Dec 20, 2009

totally awesome! 5/5 + favs

xBlackSealx  Dec 16, 2009

zOMG this is awesome kitteh x]

OLGASA115  Nov 04, 2009

fantastic!!! so detailed and so awesome!!! 5/5

reicandy  Sep 28, 2009

stunning work! I love the writting...and the one dudes top is brillient!

J0anna Cullen  Jun 27, 2009

OMFG!!! this is soooo awsume! i love paramore nd thislook exactly like them!! well done ;)

jean603  Mar 18, 2009

w00t! lubs it 5/5 fav

musicthatsing47  Jan 31, 2009

WAOH FAV LOL AWESOME JOB

zero865  Oct 12, 2008

Great draw! 5/5 hearts!

Page   1  2   3   4   5  
156 online members & visitors
See who's online
Follow us on:
RateMyDrawings on FacebookRateMyDrawings on YouTube RateMyDrawings on Twitter

About RateMyDrawings Terms & Conditions Advertise on RMD Privacy Policy Donate Behavior Guide

Mixart New Media LLC. Online Art Communities
As creators of drawings, you own the rights to your own drawings. Respect copyright protected artwork.
More information in our Terms and Copyright Policy.