Browsing Collection: Drawings I love! by Sylvie! O.o - Browse all
rozen maiden twins- unfinished vocaloid 01 my heart belongs to u bored out of my mind easter easter bunny bunny dragonite for kira86 For Debraveman's comp OMG its not manga Gumi - Goodnight Sweetheart Neko girl all in blue dont steal ketchup! bad thumb miku (quick sketch) Sora and Roxas!!! Rima Ulquiorra Schiffer kannagi Mr Frog Man! Colab with Nao! Caught emo me i will never let u go ck752W3k93 In A Field Of Flowers sweet dreams For Thunderbird_13's comp i hate VDAY! axel for  final1997 o and hina me and L ^_^ <3 shes gloeing neko ^_^ kobato (50th draw) shana Another sketch Ima Smile For You =] vampire snowy day heya girl cute haha idk what to call it the blind one For Laverndoodle's compr! autum spring summer hahahhahaha death to light! lol kool Sketch - Guy (possible oc) vampire Noir (Contest) litlle kitty inspired by duo :D tama-tan!

Gazerock Is Not Dead!

Gazerock-Is-Not-Dead
141 Likes
Rate with ♥
249 Views
28  Cmnts
35 Favs
1 Collects

Artist description:
I could not finish it as I wanted, no ink left! T_T But i hope you like! :D Gazetteeeeeee /o/
Flash Draw   Created Jun 26, 2008   470 x 338px    Unless noted Copyright 2008 xGazettex.

More by xGazettex

Reita - Gazette *-*
Amy Lee
Touch
Miyavi ~
L. Death Note ^^

Collections with this Drawing

COMMENTS 28 Post a comment

Sylvie! O.o  Jan 20, 2010

I think you drew Aio the best!! great work on his face! And Uruha's face is almost as good!!! :D Ruki could use some work but this still looks amazing!! Anything with Reita or Kai in it is totally awesome!!!!!!XDDDD Love your stuff!!!!! X3

XxEraserRain  Dec 21, 2009

fabulous! i like how did the hair and the shading! and the detail on the lips is magnificent! :D

l0lChelseaCastro  Mar 21, 2009

and I think Aoi looks the most realistic~ =D

l0lChelseaCastro  Mar 21, 2009

*w* GAZETTE!!!XDDDD this is sooooo awesome xD 8D they look so real...real smexy!!--- roflmfao

Takami_YuYu  Mar 06, 2009

they look like real ^^ love that pic and also ur others ^^ 5/5

AlIkryn  Oct 12, 2008

Amei seus desenhos, 5/5!!!

Dragon_lover  Oct 04, 2008

Reminds me of Cinema Bizzare. Great drawing! Wow!

Chidorivampire  Sep 01, 2008

Nossa vc é d+

GoldDragonfly  Aug 25, 2008

awesome!

xcrazyaznbabiix  Jul 21, 2008

omg this is so completely awesome ^.~ *10~~~~

Page   1  2   3  
145 online members & visitors
See who's online
Follow us on:
RateMyDrawings on FacebookRateMyDrawings on YouTube RateMyDrawings on Twitter

About RateMyDrawings Terms & Conditions Advertise on RMD Privacy Policy Donate Behavior Guide

Mixart New Media LLC. Online Art Communities
As creators of drawings, you own the rights to your own drawings. Respect copyright protected artwork.
More information in our Terms and Copyright Policy.